وبلاگ

امروزه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی به سختی گذشته نیست زیرا با استفاده از نرم افزار های مختلفی که در دسترس است ، میتوانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید و مدیریت خوبی بر روند کار فروشگاه داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی چند تا از مهم ترین و محبوب ترین افزونه ها در ساخت و توسعه فروشگاه اینترنتی ، یعنی ؛ افزونه ای بازار ووکامرس و
با اینکه خیلی ها معتقدند فروش تلگرامی به اندازه فروش در اینستاگرام محبوبیت ندارد و حتی برخی ها تقریبا آن را غیر ممکن میدانند ، اما باید بگویم که فروش در تلگرام یکی از موثرترین روش های فروش در دنیا میباشد. حتی تحریم تلگرام در ایران نیز بازهم نتوانست مانع فروش و فعالیت گسترده مردم در آن شود و سالانه بخش زیادی از درآمد مردم از طریق گروه های فروش در تلگرام و همینطور کانال
اگر شما این مقاله را برای خواندن انتخاب کرده اید و بر روی آن کلیک کرده اید ، به راحتی میتوانم حدس بزنم که شما در فکر رشد و ارتقاء اینستاگرام و بهبود فروش اینستاگرامی خود هستید. پس مطالعه ادامه این مقاله را شدیدا به شما توصیه می کنم. در این مقاله ما به مباحث مختلفی پیرامون آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام ، مراحل فروش در اینستاگرام ، راه های جذب مشتری از طریق اینستاگرام
یکی از بهترین و مرسوم ترین روش های توزیع کالا برای فروشگاه های اینترنتی استفاده از خدمات ارسال پست میباشد. در این خصوص برای اینکه بتوانید محصولات خود را با پست ارسال کنید باید حتما در سایت ثبت نام کنید و به پنل پستی دسترسی داشته باشید. بدلیل حجم بالای استقبال فروشگاه ها از این روش ارسال ، شرکت های بسیاری در زمینه ارائه پنل پستی فعالیت می کنند که هرکدام از مزایا و معایبی
برای استفاده از پست فروشگاه اینترنتی یا برخی شرکت های واسط پستی ، وجود نماد اعتماد الکترونیک الزامی است و فروشگاه اینترنتی حتما باید دارای نماد اعتماد باشد. اما مسئله ای که برای خیلی ها سوال بود این است که :« چگونه می توان نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرد ؟ » برای همین تصمیم گرفتیم در این مرحله آموزش گام به گام اخذ نماد فروشگاه اینترنتی را داشته باشیم تا افرادی که حتی کمترین اطلاعاتی
داشتن یک استراتژی سودآور در زمینه ارسال کالا برای فروشگاه های اینترنتی ، یکی از موثر ترین گام هایی است که می توانید در جهت رشد و ارتقاء کسب و کار آنلاین خود فرا گیرید. با وجود اینکه بسیاری از فروشگاه ها کسب و کار خود را با ساده ترین فرایندهای ارسال مانند « ارسال رایگان » شروع می کنند ، مهم ترین استراتژی شرکت های پخش که آنها را از بقیه رقبای خود متمایز
با افزایش استفاده از اینترنت و ترجیح مردم برای خرید آنلاین ، فروشگاه های اینترنتی هم رونق خاصی گرفتند و روز به روز به تعداد آنها افزوده شد. اما مهم ترین موضوعی که بعد از آموزش فروش اینترنتی با همکاری اداره پست وجود دارد و همیشه مورد توجه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته است ، مسئله سیستم توزیع فروشگاه اینترنتی و پرداخت در محل پست پیشتاز است. در همین راستا شرکت های بسیاری
سرویس پرداخت در محل ، یا   Cash On Delivery ، که به اختصار به آن COD یا خدمات پس کرایه هم گفته می‌شود ، به معنای پرداخت وجه کالا به صورت نقد و در محل تحویل محصول است. در این سرویس می توانید هزینه سفارش را در هنگام تحویل و درب منزل یا باجه پستی به مأمور پست تحویل دهید.  این سرویس نوعی تراکنش مالی است که خریدار هزینه محصول را در زمان دریافت آن