اپلیکیشن آنالیز اینستاگرام و ارسال پست خودکار

تاکنون تعداد زیادی برنامه زمان بندی پست اینستاگرام ساخته شده است. اما آیا همه آنها قابلیت های مناسبی دارند؟

ما امتحان کردیم ، تا شما دیگر امتحان نکنید!!

ما بالغ بر 30 اپلیکیشن و نرم افزار را بررسی کردیم و در این بین نرم افزارهایی که هم رایگان باشند و هم برای ما ایرانیان بلامانع باشند را امتحان کردیم . از بین آنها ، اپلیکیشن هایی که بیشترین کاربرد و قابلیت را دارند و شما میتوانید با صرف کمترین وقت ، بهترین نتیجه را از آنها بگیرید را انتخاب کردیم !

این روزها اینستاگرام به یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی با بیش از یک میلیون کاربر تبدیل شده است و همین استقبال کم نظیر کاربران ، موجب شده است تا شاهد آپدیت های مکرر اینستاگرام و افزوده شدن قابلیت های گوناگونی نظیر راه اندازی فروشگاه اینستاگرام باشیم. به همین دلیل ، افرادی که از شبکه اجتماعی اینستاگرام در جهت اهداف تجاری استفاده می کنند ، باید دائما در حال آموزش برای افزایش فالوور اینستاگرام و ارتقاء پیج اینستاگرام خود باشند .

از این رو ، نرم افزارهای مختلفی در جهت تسهیل مدیریت پیج تجاری اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند که قابلیت هایی نظیر : آنالیز پیج اینستاگرام ، پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام و استوری زمانبندی شده و همینطور معرفی هشتگ های مرتبط و پرطرفدار اینستاگرام را ارائه میدهند.

به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های رایگان آنالیز اینستاگرام و برنامه های زمان بندی پست اینستاگرام بپردازیم ، تا با استفاده از ابزار زمانبندی پست شبکه های اجتماعی در وقت خود صرفه جویی و از این طریق حضور خود را در شبکه های اجتماعی فعال نگه دارید و فروش خود را به حداکثر برسانید.

لیست نرم افزارهای رایگان معرفی شده در این مقاله :

معرفی نرم افزارهای ارسال پست زمان بندی شده در اینستاگرام

ارسال پست خودکار با نرم افزار Preview

برنامه زمان بند ی پست اینستاگرام preview

اپلیکیشن پست خودکار preview دارای سه طرح رایگان ، pro و Premium میباشد که بعد از عضو شدن در آن میتوانید تعرفه و ویژگی های هرکدام را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های این برنامه این است که طرح رایگان آن برای ارسال پست نامحدود میباشد.

preview عضویت رایگان برنامه

شما وارد برنامه شده اید ! بعد از اینکه وارد شدید ، باید حساب اینستاگرام خود را به برنامه preview متصل کنید.

اکنون میتوانید هرچقدر میخواهید پست آپلود کنید. برای آپلود کردن عکس ها و فیلم ها ، دکمه + بالای صفحه را بزنید ، گزینه عکس و فیلم را انتخاب کنید و سپس تصاویر مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

آپلود-کردن-تصاویر-در-برنامه پری ویو

اکنون میتوانید تصاویر را ادیت کنید

تصاویر شما در قسمت preview feed نمایش داده میشود. میتوانید از قسمت carousel چندین عکس و فیلم را در یک پوشه قرار دهید. همچنین اگر هیچ عکسی برای پست کردن ندارید ، میتوانید از قابلیت free photos استفاده کنید. بیش از یک میلیون عکس زیبا در خود برنامه در دسترس است. میتوانید هر اندازه که دلتان میخواهد از تصاویر استفاده کنید و هرکاری که میخواهید با آنها انجام دهید.

همچنین میتوانید چیدمان عکس هایی که آپلود کرده اید را تغییر دهید تا پیش از آپلود آنها در اینستاگرام ، یک دید کلی از صفحه خود داشته باشید. امکان حذف کردن تصاویر آپلود شده نیز وجود دارد.

بخاطر داشته باشید : اینستاگرام به هیچ کس اجازه ادیت یا بازچینی مجدد عکس ها را بعد از ارسال پست نمیدهد. با استفاده از برنامه preview میتوانید پست های آینده خود را برنامه ریزی کنید و پیش از پست کردن در اینستاگرام ، ببینید صفحه شما چگونه بنظر خواهد رسید.

با استفاده از گزینه ای که در تصویر مشاهده میکنید ، میتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید . این ویرایش شامل سه بخش :فیلترها ، ابزارهای ادیت و برش و filter packs میباشد.

اکنون زمان آماده کردن کپشن و هشتگ میباشد. برای این منظور ، از دکمه ای که در تصویر نشان داده شده است استفاده کنید.

در این قسمت میتوانید کپشن مورد نظرتان را نوشته و سپس هشتگ های مدنظرتان را نیز اضافه کنید. متاسفانه در نسخه رایگان امکان پیدا کردن هشتگ ها و کپشن های پیشنهادی وجود ندارد و شما فقط میتوانید هشتگ های خود را گروه بندی کنید.

بعد از پشت سر گذاشتن تمامی مراحل فوق ، نوبت زمان بندی پست اینستاگرام خود میباشد. برای اینکه پست های خود را برای ارسال زمان بندی کنید ، از قسمت schedule پایین صفحه ، روز و ساعت مدنظر را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که برای اولین بار که از قابلیت زمان بندی استفاده می کنید ، لازم است حتما به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و نوتیفیکیشن برنامه را روشن کنید . تا وقتی زمان ارسال پستتان رسید ، توسط نوتیفیکیشن برنامه متوجه آن شوید.

همچنین با زدن دکمه زیر میتوانید تاریخ ارسال پست های خود را در برنامه preview مشاهده کنید.

.همچنین در قسمت analytics نیز میتوانید عملکرد پیج اینستاگرام خود را مشاهده کنید . با استفاده از این قابلیت میتوانید امار موارد زیر را برسی و مشاهده کنید :

  • میزان رشد هفتگی خود ( تعداد دفعات بازدید شده از پرج ، میزان کلیک بر روی وب سایت ، تعداد به اشتراک گذاشته شدن پست ها )
  • میزان رشد فالوورها
  • بیشترین هشتگ های بازدید شده
  • محبوب ترین پست ها
  • بهترین زمان پست گذاشتن

 

زمان بندی پست اینستاگرام با نرم افزار later

یکی دیگر از نرم افزارهایی که برای زمان بندی پست و استوری اینستاگرام بسیار کاربردی است ، برنامه later میباشد. جهت استفاده از این برنامه نیز مانند سایر نرم افزارهای دیگر ، ابتدا باید عضو شوید و سپس به حساب اینستاگرام خود متصل شوید.

fvبرای شروع باید فیلم یا عکسی را اضافه کنید . همچنین میتوانید تمام تصاویری که میخواهید را از گوشی و یا گوگل درایو خود در برنامه آپلود کنید . در برنامه میتوانید تمام عکس ها را ادیت کنید ، کپشن مدنظرتان را بنویسید و سپس در اینستاگرام پست و یا استوری کنید.

برنامه پست خودکار اینستاگرام later

همچنین میتوانید هشتگ های مرتبط با صنف خود را نیز پیدا کنید و پیش از ارسال در صفحه خود قرار دهید.

زمان بندی پست های اینستاگرام

با گزینه schedule میتوانید تاریخ پست شدن عکس ها را انتخاب کنید . توجه داشته باشید که در نسخه موبایل این برنامه ، امکان پست اتوماتیک وجود ندارد و نحوه منتظر کردن پست ها به این صورت میباشد که :

  1. نوتیفیکیشن را باز کنید
  2. دکمه «بازشدن در اینستاگرام» را بزنید
  3. کپشنی که برنامه later در کیبورد شما کپی کرده است را وارد کنید
  4. پست خود را منتشر کنید.

پست خودکار با برنامه later

  1. به نسخه دسکتاپ این برنامه به آدرس https://app.later.com/ مراجعه کنید . در نسخه موبایل امکان پست خودکار وجود ندارد. توجه داشته باشید که حتما باید حساب اینستاگرام شما تجاری یا همان بیزینس اکانت باشد. در غیر این صورت امکان اتوپابلیش برای شما وجود نخواهد داشت.
  2. حساب بیزینسی اینستاگرام خود را به نسخه دسکتاپ later متصل کنید.
  3. شروع به زمان بندی پست های خود کنید.

همچنین توجه داشته باشید که حساب فیس بوک شما نیز باید به حساب اینستاگرام متصل باشد.

همچنین میتوانید نمای کلی صفحه اینستاگرام خود را پیش از انتشار پست ها مشاهده کنید و اگر نیاز بود با درگ کردن پست ها ، موقعیت آن ها را تعویض کنید.

در نهایت نیز میتوانید تعداد و زمان ارسال پست های خود را در تقویم دسکتاپ به صورت زیر مشاهده کنید ! با کلیک بر روی هر کدام میتوانید مشخات کامل آن را ببینید تا در صورت لزوم آن را ویرایش کنید.

معرفی اپلیکیشن های آنالیز اینستاگرام

با استفاده از برنامه های آنالیز اینستاگرام ، شما میتوانید با توجه به نتایج بدست آمده ، عملکرد خود را با رقیبانتان مقایسه کنید و دید مشخصی نسبت به اینکه چه زمان پست بزارید و از چه هشتگ و کپشن هایی استفاده کنید خواهید پیدا خواهید کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی چندتا از پرکاربرد ترین برنامه های تحلیل و آنالیز اینستاگرام بپردازیم و گام به گام مراحل استفاده از
آن را باهم پیش برویم.

برنامه آنالیز اینستاگرام ingramer

اینگرمر یک برنامه فوق العاده و البته رایگان برای بهبود پیج اینستاگرام و آنالیز آن میباشد. با استفاده از این برنامه شما میتوانید محبوب ترین پست هایی که داشتید را ببینید ، از موفق ترین پست های رقیبان خود مطلع شوید ، هشتگ های مورد نظرتان را پیدا کنید و به طور کلی همیشه یک قدم از رقیبان خود جلوتر باشید.

برای این کار میتوانید از قسمت tools وارد گزینه profile analyzer شوید .

وقتی وارد صفحه زیر شدید ، در قسمت username آی دی اینستاگرام خود را وارد کنید.

هشتگ های پیشنهادی اینستاگرام آنالیزر

وقتی ادرس پیج اینستاگرام خود را وارد کردید ، میتوانید اطلاعاتی نظیر پربازدید ترین پست ها ، بهترین کپشن هایی که داشتید ، بهترین زمان ارسال پست ها و همینطور پست هایی که بیشترین تعداد لایک و کامنت را داشته اند را مشاهده کنید.

جستجو هشتگ اینستاگرامی

در قسمت هشتگ نیز ، میتوانید کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس لیست طولانی از تمام هشتگ های پیشنهادی را دریافت کنید. این لیست شامل سه بخش است :

  • هشتگ هایی که اخیرا استفاده شدند
  • هشتگ هایی که به طور معمول استفاده و جستجو می شوند
  • هشتگ هایی که بندرت استفاده می شوند

هشتگ های ارگانیک مرتبط اینستاگرام

همچنین در ادامه لیست قبلی نیز میتوانید هشتگ هایی که مرتبط با صنف کاری شما هستند را مشاهده کنید. به طور مثال اگر شما کلمه « کیف» را جستجو کرده اید ، در این قسمت هشتگ هایی نظیر : کفش ، مانتو ، کیف پول ، لباس ، شلوار و غیره را مشاهده می کنید.

C:\Users\Administrator.Rakhsh-PC\Documents\sadr\برنامه های زمان بندی پست اینستاگرام\هشت.jpg

جستجو اینستاگرام

به این صورت شما میتوانید تمام فعالیت های رقیبان خود را زیر نظر داشته باشید. اینکه از چه هشتگ هایی استفاده می کنند ، چه ساعت هایی از روز پست می گذارند و غیره . یعنی میتوانید با وارد کردن آیدی اینستاگرام آنها ، به تمام این اطلاعات دست پیدا کنید.

آنالیز اینستاگرام با برنامه iconosquare

نرم افزار iconosquare یکی دیگر از برنامه های بسیار خوب برای تحلیل و آنالیز پیج اینستاگرام میباشد با این تفاوت که فقط به مدت 14 روز رایگان می باشد .

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید به حساب اینستاگرام و فیس بوک خود متصل شوید.

اتصال-اینستاگرام-به-برنامه

هنگام اتصال به فیس بوک با پیغام زیر مواجه میشوید. دکمه ok را بزنید.

بعد از اینکه هر دو شبکه مجازی خود را به برنامه کانکت کردید ، میتوانید از دو هفته مهلت رایگان خود استفاده کنید.

بعد از پشت سر گذاشتن مراحل فوق ، به صفحه اصلی منتقل می شوید. در اینجا میتوانید آنالیز صفحه اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

همچنین از منوی سمت چپ ، از سایر قابلیت های این برنامه نظیر برنامه ریزی پست و پست خودکار اینستاگرام نیز برخوردار شوید.

اگر میخواهید از برنامه زمان بندی و پست خودرکار اینستاگرام آن استفاده کنید ، حتما باید نسخه موبایل آن را دانلود و نصب کنید.

در این بلاگ پست با برنامه زمان بندی پست اینستاگرام و اتوماسیون اینستاگرام آشنا شدیم. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بهترین اپلیکیشن زمانبندی خودکار اینستاگرام چیست؟

اپلیکیشن های preview و later از جمله اپلیکیشن های مناسب برای زمانبندی خودکار اینستاگرام هستند.