افزونه پستی ووکامرس و ایبازار

امروزه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی به سختی گذشته نیست زیرا با استفاده از نرم افزار های مختلفی که در دسترس است ، میتوانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید و مدیریت خوبی بر روند کار فروشگاه داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی چند تا از مهم ترین و محبوب ترین افزونه ها در ساخت و توسعه فروشگاه اینترنتی ، یعنی ؛ افزونه ای بازار ووکامرس(افزونه پستی ووکامرس) و همینطور افزونه وردپرس بپردازیم.

جهت دانلود افزونه ایبازار میتوانید از اینجا اقدام کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال در مورد افزونه ایبازار با شماره تماس 09122577789 تماس بگیرید.

افزونه ایبازار

یکی از عمده ترین مسائل بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی و جذب مشتری ، دغدغه ارسال سفارشات و محاسبه هزینه آن میباشد. افزونه ایبازار این مشکل را برای شما حل می کند و لذت یک خرید مطمئن و به صرفه را به مشتری میدهد زیرا با استفاده از پلاگین رایگان ایبازار که یک افزونه محاسبه هزینه پستی ووکامرس است ، میتوانید محاسبه هزینه پست را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

افزونه اتصال ایبازار چه قابلیت هایی دارد ؟

افزونه ایبازار که یک پلاگین هزینه پستی میباشد ، مزایای زیادی هم برای فروشگاه اینترنتی و هم برای مشتری دارد. از جمله مهم ترین قابلیت های افزونه ایبازار محاسبه هزینه پست میباشد به این صورت که امکان محاسبه هزینه ارسال پستی دقیق را به مشتری نشان میدهد. در نتیجه مشتری میتواند با حس اطمینان بیشتری خرید خود را ثبت کند و فروشگاه نیز دیگر مسئولیتی در قبال کم و زیاد بودن هزینه ارسال نخواهد داشت.

از جمله دیگر مزایای پلاگین رایگان ایبازار پست ، ارائه بارکد پستی محصولات میباشد که این امکان را به مشتریان میدهد تا در هرساعتی از شبانه روز بتوانند رهگیری کالای خریداری شده خود را انجام دهند . به بیانی دیگر ، با استفاده از افزونه ایبازار انگار شما یک باجه مجازی پستی را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کرده اید.

یکی دیگر از قابلیت های افزونه اتصال ایبازار ، راحت تر کردن شیوه مدیریت محصولات میباشد. یعنی به جای اینکه مدیر فروشگاه اینترنتی مجبور باشد تک تک سفارشات ثبت شده را به صورت دستی وارد پنل خود کند ، میتواند تنها با زدنیک دکمه ، تمامی محصولات ثبت شده روز را به پنل خود انتقال دهد . یعنی علاوه بر صرفه جویی در زمان ، امکان خطا کردن را نیز به صفر درصد کاهش میدهد.

نحوه دریافت پلاگین رایگان ایبازار پست

یکی از خدمات صدر به مدیران فروشگاه های اینترنتی ، ارائه پلاگین رایگان ایبازار میباشد. مدیران باید دارای پنل پستی ایبازار باشند و و بدون هیچ گونه هزینه ای ، پلاگین رایگان ایبازار خود را دریافت کنند. همچنین آپدیت ایبازار نیز در سایت وجود دارد.

افزونه وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است و هرکسی که میخواهد یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی کوچک و بزرگ داشته باید میتواند از این افزونه استفاده کند. تنها موارد لازم برای راه اندازی سایت ، یک هاست و دامنه میباشد . سپس میتوانید باقی کارها را به افزونه وردپرس بسپارید تا در کمترین زمان یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. این سیستم با زبان  php نوشته شده است. بدون شک وردپرس آسانترین و قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوای وبسایت تا هم اکنون بوده است. همچنین باید اشاره کنم که بسیاری از بزرگترین وب سایت های دنیا به وسیله این پلتفرم عالی ساخته شده اند.

جهت دانلود افزونه وردپرس میتوانید از اینجا اقدام کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال در مورد افزونه وردپرس با شماره تماس 09122577789 تماس بگیرید.

مزایای استفاده از وردپرس

CMS وردپرس مزایای بسیاری دارد که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها تبدیل کرده است. از جمله ویژگی های آن عبارتند از :

  • افزونه وردپرس برای افراد مبتدی و تازه کاران بسیار مناسب است. زیرا این نرم افزار کاربری بسیار ساده و آسانی دارد.
  • یکی دیگر از ویژگی های افزونه وردرس ، سئو بسیار خوب و بالای آن میباشد. یعنی یک وب سایت وردپرسی، در مقایسه با سایت هم موضوعش با محتوای یکسان، در موتورهای جستجو از رتبه ی نسبتا بالاتر و خوبی بهره مند خواهد بود.
  • انعطاف پذیری و محدود نبودن وردپرس ، یکی دیگر از مزایای این افزونه میباشد. یعنی هیچ محدودیتی در استفاده از پلاگین ها و قالب ها برای کاربران وجود ندارد.

افزونه ووکامرس

برای اینکه بتوانید یک فروشگاه قدرتمند اما اینترنتی بسازید ، بهتر است از افزونه ووکامرس استفاده کنید. ووکامرس یک افزونه برای وردپرس است که برای همه تجارت هایی که از وردپرس استفاده می کنند طراحی شده است . افزونه ووکامرس بدلیل سادگی در نصب و رایگان بودن آن ، به یکی از محبوب ترین فروشگاه سازها تبدیل شده است.

شرکت پستی صدر افزونه پستی ووکامرس  ایبازار و صدر را رایگان ارائه میدهد و تنها با رفتن به پنل خود میتوانید برای نصب و دانلود ایبازار اقدام کنید.

مزایای استفاده از افزونه پستی ووکامرس

از جمله مزایا و قابلیت های افزونه ای بازار ووکامرس میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • افرادی که با وردپرس کار می‌کنند، دیگر نیازی نیست برای راه‌اندازی سیستم فروشگاهی خود یک سیستم مجزا نصب کنند. یعنی تنها کافیست روی سایت وردپرسی خود، افزونه ووکامرس را نصب کنید.
  • افزونه ووکامرس کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد و به راحتی میتوانید از تمامی قابلیت های آن استفاده کنید.
  • این افزونه قابلیت اتصال به درگاه‌های پرداخت واسطه و مستقیم برای پرداخت هزینه محصولات را دارد.
  • پشتیبانی دائمی ووکامس نیز یکی دیگر از مزایای آن برای مشتریانش به حساب می اید.
  • میتوانید با اتصال افزونه ووکامرس به گوگل آنالیتیکس ، یزان فروش و درآمد ، میزان رضایت مشتریان و به طور کلی عملکرد فروشگاه خود را ارزیابی کنید.