برای اینکه بتوانید با شرکت واسط پستی صدر cod در زمینه ارسال کالاهای فروشگاه اینترنتی همکاری کنید ، ابتدا باید ثبت نام خود را انجام دهید. سپس باید با توجه به شرایط سایت و نماد اعتماد الکترونیک خود طبق یکی از دو روش زیر عمل کنید :
- اگر سایت شما دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، باید مدارک شناسایی خود شامل : عکس کارت ملی فرد صاحب نماد اعتماد ، کد پستی و آدرس محل جمع آوری کالا (فروشگاه) را برای ما ارسال کنید و بعد از یک هفته پنل پستی شما آماده میشود. اگر فروشگاه شما پرداخت در محل داشته باشد ، علاوه بر هزینه ارسال کالا ، 2 درصد کارمزد نیز برای دریافت و تحویل پول به فروشگاه ، دریافت میشود.
- اگر نماد اعتماد الکترونیک نداشته باشید دو حالت دارد :
- باید برای شما سایت بسازیم و نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنیم
- میتوانیم از طریق مارکت پلیس (Market place ) نماد اعتماد را ایجاد کنیم که در این حالت 3 درصد کارمزد از شما دریافت میشود. در این صورت باید علاوه بر مدارک فوق یک تعهد نامه محضری داشته باشید با این مضمون که : مسئولیت کلیه کالاهایی که از این پنل ارسال میشود با خودتان است. و آن را به آدرس شرکت صدر پست کنید.
همچنین از الزامات همکاری با اداره پست ، این است که حتما باید پرینتر لیزری داشته باشید زیرا بعد از بسته بندی خودتان باید فاکتور ثبت شده در پنل پستی را چاپ کنید.